Big Brother 2012

Ja nu får jag ta skriva min åsikt om årets BB.. Jag är verkligen chockad över BB 2012 :/, blev liv och bråk redan första natten haha och varje fest är ju helt galet folk hånglar med alla och går omkring halv nakna 24/7 haha. Det är verkligen saker som händer varje dag och inget tråkigt avsnitt har man fortfarande inte sett :). Dem har verkligen valt personligheter som krockar. Förra årets BB tog det typ 1½ månad innan saker och intriger hände.


Har ni hittat er favorit?


Dagens Live:
Hannah W valde att gå ut, lite tråkigt då hon gjorde liv i huset men all mobbning mot henne kan man nästan förstå att hon inte orkade längre. Det var elakt av Sipan så som han gjorde när Gry sa att Hannah ska lämna.

Blev chockad att Rodney har möjlighet att delta i tävlingen, vissa var glada och andra inte kunde man se. Jag tror med honom i huset kommer det nog oxå bli kalabalik hehe :P

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra start på veckan! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-12 @ 03:01:36
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0