6 månader har gått nu

Hej på er folket! I fredags så är det exakt 6 månader sen jag började bygga naglar till folk, shit vad tiden går snabbt. Jag har byggt naglar till 62 personer och 27 av dem har varit hos mig 2-3 gånger hehe det var inte dåligt :). Och Jippi jag nådde mitt mål över 60 personer :D

Jag tycker att med tiden så har jag blivit bättre på att bygga naglar både när det kommer till glitter och franska, ibland får man berömma sig själv ;), och tro mig jag har fått testa det mesta på folk hehe :) Förutom naglar så har jag även mött på mycket trevligt folk och vissa har jag klickat direkt med.

Jag är glad att jag började bygga naglar och inte lätt något hindra mig från att göra det oxå.

Sen December så har jag haft någon varje veckan :), ibland har det bara varit en och ibland 4/5 st. Precis när jag tror att jag inte kommer få någon nästa vecka som är det
alltid någon som hör av sig hehe.

Här kommer lite Before and After bilder

Before: Första gången jag byggde mina egna naglar (2011-08-01)

After: Och nu sist när jag byggde mina naglar.
image description

Befor: första gången jag bygger naglar till en person/Amina (2011-09-04)

After: Och nu sist när jag byggde hennes naglar



Först gången jag gjorde med glitter (2011-10-03)

After: Med glitter

Det mest unikaste naglar jag har byggt

Ja lite skillnad kan man se ;)

Kommentarer
Postat av: Lina S

Läckert :)

2012-03-13 @ 11:41:25
URL: http://linastrandh.se.
Postat av: EMMA

Så snygga! Speciellt dom sista, bra gjort :)

2012-03-13 @ 19:29:26
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0