Clarins matte foundation

Hej på er! Var i stan innan och kollade upp en ny foundation som jag planerar att köpa men eftersom den kostar 400 kr så ville jag ha testprov först, men dem hade inte mitt nr inne SÅ KLART hehe. På fredag ska jag dit igen och hoppas dem har den inne då :/. 
 
Har någon av er testat clarins matte foundation?
 
Just nu använder jag clinique anti blemish solutions foundation vilket jag tycker om och har ni använt i ca 2 år. Anledningen till varför jag vill testa Clarins Ever matte är för att min kompis berättade att den har hjälpt henne att får bort vissa finnar/rödamärke som har varit envisa med att försvina, därför vill jag testa den för att se om det kommer hjälpa mig oxå :). Jag behöver även en foundation som är mer matte eftersom jag har oljig hyd vilket
Cliniqe inte ger MIG 100%, ligger mer kanske på 80% matthet

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0