Big brother 2012 och mina hårda ord om...

Ikväll är det Big brother finalen, så vem vinner tror ni?

Ingen av dessa 3 är mina favoriter men om jag måste välja så blir det Hanna eftersom jag tycker hon förtjänar pengarna mest. Annica är bara en jobbig fjortis som är patetisk när det kommer till Marcelo och Amandus är för kändis kåt. Han använder ord som "mina fans" och
"jag har varit mig själv" hela jävla tiden



Okej nu till Annica & Marcelo: I torsdag hade dem fest med alla gamla deltagare och när man såg de klipp med Marcelo och Annica gjorde mig GALEN, speciellt i guldrummet. Jag ville bara gå in och ge henne en stor bitch slap OMG. Han sa hemska saker till henne om och om igen men hon verkade blockera allt han sa, i hennes ögon är han en underbara pojkvän. Alltså hon är så beroende av honom, han är hennes drog kan man säga. När Hanna R försökte prata med henne så ville hon inte lyssa och sa idiotiska saker som "jag kommer aldrig hitta en kille som han" typ VAAA skojar du. När Marcelo höll på med Hanna W så sa Annica "Marcelo vad gör du"...ÄR du blind tjejen eller? Jag undrar om hon kommer se dessa klipp för hon ser verkligen patetisk ut eller så kommer hon hoppa över för hon vill inte se sanningen. Vem vet Marcelo är kanske med Annica just nu bara för att det finns kanske en chans att hon vinner en halv miljon. Jag stör mig och ogillar dem båda.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0