55 cm

Bokade klippning nu på torsdag kl 2, fan med på tiden sist jag var hos frissan var i oktober hahha. Mitt hår är väldigt långt just nu täcker halva min rygg haha. Man vet inte vad man ska göra med håret när det är så långt plus trasslar ihop sig ofta. För att vara i oktober sist så är inte mitt hår så slitet, resultatet när man inte plattar ofta och låter håret självtorka.

För skoj skull så tog jag och mätte längden, det blev 55 cm långt fån hårbotten ner till topparna. OMG ofta att man mäter sitt hår hahha. Den längden jag vill ha nu innebär att jag kommer ta bort 17 cm av mitt hår hahah :P. Jag kommer nog behöva någon som följer med mig haha kommer kännas jobbigt när så mycket hår försvinner :( men jag måste och mitt hår växer snabbt som tur :).

Så långt är mitt hår nu

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0