What's in my bag

youtube är det många klipp där folk lägger ut vad dem har i sin väska, så jag tänkte varför inte visa vad jag har i min väska till er läsare :).
 
Här kommer bilder på saker som jag alltid har i min väska och vad jag har just idag.
 
Min favorit väska :).
Det jag älskar med väskan är att den har
många fack vilket gör det lättare att sortera vad man vill ha vart 
 
Finns alltid i min väska
Detta är min första hjälpen kit hahah
 
Ett måste i väskan
Man kan snabbt ändra till en annan frisyr under dagen och om håret är i vägen som luggen
ibland kan vara så kan man sätta fast det bak eller på sidan.
 
Plånbok och busskort finns oxå alltid i min väskan
 
Hörlurar får man bara inte glömma.
Musik/hörlurar gör att promenaden känns kortare, väntan på buss/tåg blir inte lika tråkigt,
träning blir lättare och man slipper höra andras skit snack
 
USB har jag alltid med mig eftersom ifall jag vill att Ivan ska föra över filmer eller serier till mig. Iphone penna har jag bara haft i väskan dessa dagar men eftersom jag inte spelar Draw something så ofta längre så kan jag egentligen lämna den hemma.
 
Solglasögon har jag då och då i väskan eftersom man vet aldrig när solen kommer komma fram. Persika hade jag av någon anledning i väskan idag hehe.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0