Videoinlägg Clean start

Här kommer en kort review om alla de 5 produkter som man får med i Clean start kit. Jag gjorde 5 video för varje produkt separat så att ni själva kan välja vilken ni vill veta om.
 
Det var längesen jag gjorde en review så det kanske inte är världens bästa hehe och så fick jag spela in det snabbt eftersom jag hade lite bråttom. Har lagt in text emellanåt och i slutet kan ni läsa kort vad de olika "produkter" ska hjälpa med och hur det fungerar,
enligt vad det står på deras hemsida
 
Steg 1: Wash off & lite om start kit
 
Steg 2: All over Clear
 
Steg 3: Ready set scrub
 
Steg 4: Welcome Matt SPF 15 
 
Steg 5: Bedtime for breakouts
Update:Jag hoppade nog för snabbt in i en slutsat efter att ha bara använde Bedtime 1 gång över hela ansiktet (2 gången inatt). Har använt på panna först i ca 5 dagar och är nöjd med resultatet. Kan återkomma när jag har använt över hela ansiktet i 5 dagar
 
Om det är något jag har missat som ni vill veta mer om så är det bara att fråga ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0