Tröstshoppa och update

Hej på er, prickig korven Medina här. Mina armar och ben har röda fläckar/märke över allt, små och stora. På magen är det inte lika aggressivt rött längre men finns fortfarande utslag. På ryggen och bröstkorgen ser det mer ut som en solbränna, inga fläckar iallafall. Blev lite ledsen när jag såg att jag har fått på ansiktet idag oxå :( något jag inte hade i lördags eller söndags. Jag HOPPAS det lägger sig ner snabbt nu när jag har börjat med tabletterna. Ska hålla mig hemma idag :P.
 
Var hos tandläkaren innan vilket jag egentligen skulle ha hoppat över eftersom mitt ansikte började klia som fan efteråt :/, tandhygienisten kom mer emot mitt ansikte än tänderna :@. Det var jobbigt att vara i solen oxå, brändes och kliade mer :(. Medan jag väntade på bussen så tröstshoppade jag lite :)
 
köpte en gullig sommartopp

Ett Jätte stort tacktill Vesna som följde med mig både i lördags och söndags till akuten <3. Har även fått mycket hjälp och stöd av Ivan, hans mamma och min storebror. Ivans mamma lämnar inte mig ur siktet nu haha kommer och tittar till mig hela tiden och frågar om jag behöver något, så gullig hon är. Har även fått stöd från mina vänner och kusiner :).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0