Mobilbloggar: Ta med kudde

Hej på er! Ska sova kudde snart men tänkte bara snabbt slänga in ett inlägg. Ja det blev inte att jag la mig tidigare :P ca 5 timmars sömn väntar mig :/ fast så klart kommer nog sova i bilen hehe. Har förberett allt inför imorgon förutom kläder, vet inte vad jag ska ha på mig vilket är konstigt för att vara jag eftersom jag är sån "planerar in allt" nörd haha. Ja det är lite svårt att bestämma sig då det svenska vädret inte kan bestämma sig heller :/ plus vädret kan skilja här och i Norrköping. Nä nu måste jag försöka sova, hoppas bara nacken inte är allt för hemsk imorgon när jag vaknat :/

Sms mig bror innan och frågade om det är något speciellt jag ska packa ner och detta svaret fick jag



Det var redan bestämt direkt när pappa sa att vi kör halv 7 haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0