Mobilbloggar: Liten update

Hejsan! Sover över hos Ivo ikväll :), ifall något skulle hända så kan vi dra direkt till akuten. Jag måste ha folk i närheten eftersom min allergiska reaktionen kan ge andningssvårigheter ifall det börjar igen, det är det dem på akuten var mest oroliga över. Utslagen på kroppen har inte minskat eller blivit bättre, bara på halsen men spridningen har stannat upp iallafall. Jag är sååå röd på ryggen och magen att man tror jag har solat i Afrika dag in och ut i en vecka utan solskydd haha :P. Tur att det inte kliar hade annars rivit bort halva huden haha men det känns lite varmt om det men har ingen feber längre.


Så rött som ni ser längst upp på armen så ser det ut på min rygg, axlar och mage fast ännu mer och rödare :/


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0