Lumene Refreshing toner

Som jag nämnde igår så köpte jag en ny ansiktsvatten, det är från Lumene. Jag har aldrig testat eller använt något från Lumene innan. Det var väldigt svårt att hitta ansiktsvatten som skulle passa min hud. Jag behövde en som ska hjälpa mot fet/bland hy men samtidigt inte innehålla någon alkohol då mitt ansikte är väldigt känsligt. Alla ansiktsvatten som är/var för fet hy eller normal till bland innehöll alkohol. Jag kan inte heller ta en som är för torr/känslig hud eftersom det hade inte hjälpt att minska där jag blir glansig, jag har inte torr hud direkt hehe :P. Lumene Radiant Touch Toner var den enda som inte innehöll alkohol som är för normal till bland hy. Enligt kvinnan på kicks ska Lumene Radiant Touch Toner vara bra mot känslig hud
men samtidigt hjälpa att dämpa där man blir oljig.
 
Här har ni ansiktsvatten jag köpte igår 100 kr på kicks.
 
Jag tycker inte om flaskan eftersom det var svårt att
bestämma själv hur mycket man vill ha på bomullstussen och så kom det allt för mycket
 
Enligt beskrivningen: Strålande och fullständigt ren hud! Uppfräschande ansiktsvatten som kompletterar rengöringen av din hud. Innehåller unik nektar från nordiskt hjortron, med en uppfräschande detox-effekt som bidrar till att framhäva den naturliga lystern hos din hud. Slutresultatet är en fullständigt ren, fräsch och strålande hud. Pigg, uppfräschande doft. Innehåller över 95 % naturliga ingredienser. 
  
(Ska använda Lumene Radiant Touch Toner i en vecka sen kan jag återkomma vad jag tyckte)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0