Känns verkligen skönt

God morgon typ hehe! Sitter och äter frukost just nu, hungrig som FAN. Efter maten så måste jag fylla in lite papper och sen blir det förbi LSS kontoret, men inna jag drar så ska jag spela in ett videoinlägg om Clarins ever matt foundation :).
 
Igår så byggde jag naglar till en gammal kompis från Kampus.
Gud vad vi skrattade mycket, planerar att träffas en dag utanför naglar oxå :).
 
Hon valde naturella
 
Lie update om min hosta: Både i måndags och igår byggde jag naglar, och gissa vad glad jag blev när min kraftiga hosta och så där svårt att andas(astma) inte kom efteråt :). Jag hostar fortfarande men inte på samma sätt som innan, nu är det mer eftersom jag har mycket slem i halsen. Känns verkligen skönt när man får rätt tabletter utskrivna :). Men detta betyder inte att jag nu ska boka in en massa folk igen och sluta använda munskydd, måste fortfarande ta det
lugnt och inte utsätta halsen för mycket.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0