Inte skoj att spy

Fy spydde inatt, 2 gånger till och med :(. Jag hade till sist inget mer att spy men "kroppen" försökte tvinga fram det ändå :/. Hatar verkligen att spy och det är något som inte händer mig ofta så hela min kropp skakade och jag fick tårar. Sist jag spydde var nog 2-3 år sen. Ivan var jätte oroligt att det var min epilepsi men som tur var det inte. Så gullig han var, höll mitt hår tillbaka, tog kallt vatten på min panna, spolade toalettstolen hela tiden så att jag inte skulle behöva se det och känna lukten av det. Sen när jag kom hem ja då spydde jag igen :(. Varför jag spydde igår vet jag inte, kanske var det maten jag åt eller den kraftiga huvudvärken som jag hade hela dagen. 
 
Ja om det ändå var så här när man spyr haha
 
Är lite orolig att det ska hända idag igen så vet i fan vad jag kan äta och vad jag ska undvika :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0