Instagram

Jag tror många av er redan känner till appen Instagram :). Jag älskar att använda instagram och gör det varje dag och flera gånger om dagen :). Man kan få en tråkig/vanlig sak att se häftig ut. Tycker även det är skoj att man kan se vänners bilder och bestämma själv vem man vill följa. Det jag tycker om med instagram som kan vara jobbigt med Facebook appen, är att man slipper se en massa text och tussen onödiga bilder som folk bara har tagit "gilla" på och då pratar jag om såna bilder där det står "klicka gilla för himmel eller skrolla ner för helvete" . Det är bilder där folk
tar från sin vardag som är roliga att titta på :)
 
Denna bilden tog jag idag med Instagram
 
Ni kan följa mig på Instagram: MediiLove
Som sagt jag är väldigt aktiv på Instagram och lägger ofta upp bilder. 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0