Hexagon glitter små och stora

Förra veckan så fick jag hem mina små och stora hexagon :).
Hexagon var mitt första glitter som jag hade här hemma och som jag fick av Ivans syster under Augusti månad 2011. Shit kan inte fatta att jag snart har byggt naglar i 1 år, vad tiden går snabbt :). Jag har aldrig använt stora hexagon innan men dem små har jag. Första gången jag testade små hexagon var tillsammans med uv gel glitter men detta vara typ 7 månader sen :P. Jag ha även testat tillsammans med powder glitter och jag måste säga att resultatet blev
finare med powder än med uv gel glitter.
 
Dessa stora hexagon kan man nästa använda som dekoration på tex franska :)
 
Mina mini-hexagon 24 st
 
Riktigt snygga färger får man med
 
Här har ni lite bättre bild på hur små hexagon
ser ut och detta är då tillsammans med powder glitter

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0