Dag 2 LandskronaKarnevalen

Igår så besökte vi karnevalen igen:). Detta är bara en gång om året så lika bra att ta chansen plus hur ofta ser man så mycket folk på en och samma ställe i Landskrona ALDRIG typ hehe. 
 
Sjukt mycket folk :) tappade räkningen vid 100 hahah.
 
Panetoz fick liv i folket :D
 
Om jag inte har helt fel så är det första gången dem har Food corner på Karnevalen här i Landskrona. Många sittplatser och alla matställe på sidorna, väldigt smart ide måste jag säga :). 
Hungrigt folk hehe plus tältet längst bak var oxå full 
 
Vesna och Filip :)
 
Min nalle som jag fiska upp igår :) jätte mysig och gullig
Jag vet inte om det var jag eller Filip som var mer galen när det kom till att fiska upp nallar haha
 
Första gången jag äter Langos på Karnevalen :). Väldigt gott
 
Köpte Langos härifån
Deras Langos var god men jag måste säga att deras priser var väldigt löjliga.
Det lilla jag hade på min langos gick på 65 kr :S. Med räkor gick det på 75 kr alltså OMG man kan ju få en hel jävla pizza på Rhodos för det priset
 
Även igår köpte jag sockervadd så klart
 
Fick med mig dessa otroligt goda Donuts
 
Omg jag fattar inte att folk vågar :/ (bild från min kusin)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0