Akuten igen

Jaha då har man varit på akuten igen :/ och denna gången pågrund av allergisk reaktion av dem jävla antibiotika jag fick. Kommer bli fattig av att dra till dem hela tiden :/. Medan jag tog mina kortison så var det inga problem men i onsdags tog dem slut men inte mina antibiotika. Vaknade idag av att jag kände mig illamående, ont i kroppen, feber och utslag ÖVER ALLT på kroppen förutom ansiktet. Mina utslag blev bara värre och värre och ser fortfarande hemska ut, tycker inte det har lagt sig. Fick 26 st kortison tabletter (vilket är MYCKET) och en adrenalin spruta
 
Så här ser min kropp ut :( till och med på handflatan har jag
 
Eftersom jag började få svårt att svälja så hade dem mig på övervakning. Tydligen är det väldigt farligt ihop med en allergisk reaktion men som tur så kan jag andas/svälja normalt igen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0