Vem hade inte blivit glad

Hello folket! Gick upp tidigt för att vara jag halv 10 haha :P hoppade direkt in i
duschen och snart blir det frukost :)

Igår så gjorde jag naglar till en tjej och här har ni resultatet

Något hon sa som gjorde mig väldigt glad var: "Du är jätte duktigt och resultatet ser precis ut som i salong". Vem hade inte blivit glad att höra sånt :D.

Denna veckan
skulle jag ha 4 tjejer men en tjej sms mig igår och skrev att hon har blivit förkyld men 3 är ju inte dåligt heller ;).

Kommentarer
Postat av: michelle

fint det blev. :)

2012-01-09 @ 13:26:49
URL: http://beautifulboy.blogg.se/
Postat av: mee

Fiint !!

2012-01-09 @ 14:05:54
URL: http://nittifemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gör så fina naglar!!

hur får du det vita att bli så jämnt på alla naglar? eller det är träning som gör att dem blir så, sysslar lite med det hemma, men har svårt att få en sådan rak böjd linje, så undrar om du har några tips kanske?

2012-01-11 @ 16:43:04

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0