Mina födelsedag

Hej Sötizar! Var över hos pappa på tårta och kaffe. Blev att man köpte tårta både igår och idag haha :P. Det var en mysig födelsedag med många fina presenter :D...synd att vädret inte var på min sida bara :(..Tack alla för en skoj dag och tack för presenterna :)

Detta fick jag igår

Av min pojkväns mamma, syster och systerson

Så att jag kan förvara mina saker till naglar snyggt :)

plus så köpte dem även till lite saker :)

Allt ni ser på bilden är vad som finns i söta necessären
Hade ingen aning att Depend hade så många olika vårdande nagellack :P

Jätte fin

Av min pojkväns systers man

Av söta Salam

Av min älskling
..Men jag fick mobilen för ca 2-3 veckor sen ;)
så det jag fick igår av honom var att välja ut skal och väska som jag vill ha till min Iphone <3

Av min pappa fick jag pengar :D

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina saker du fick. =)

2012-01-04 @ 18:33:46
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0