2012

Hej på er och hej 2012 oxå! Först inlägget för detta året :D. Fy fan vad jag är DÖD, somnade 4 inatt och vaknade 13:00 men ändå känner jag mig så trött.

Hade mysig ny år igår med familjen. Blev stor middag men gott och en massa skratt. Där vid 11 tiden så gick jag, Ivan och lilla Filip ut och smällde lite fyrverkerier. Där vid 5 i 12 så var jag och Ivan uppe på vårt vanliga plats för att titta på fyrverkerier och bra avstånd från alla idioter som tycker det är skoj att slänga på folk. När vi körde in till stan efter 12 så måste jag säga att jag blev lite rädd eftersom folk smällde raketer precis vid vägen :/. Vi åkte även förbi Borstahuset där man kunde se alla fyrverkerier från Danmark, konstigt nog var dem lite sena ut detta året hahha började halv 1 som fan hos dem :P. Efter det så åkte vi hem där hela familjen
gick ut och smällde det stora raketerna som vi hade :)


Tycker det är så fint med tomtebloss plus bra att använda när man ska tända de andra smällare ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0