Från pappa

Hej på er! Idag vaknade jag på fel :/ känner mig irriterad på allt och alla vet i fan varför. Man skulle kunna tänka sig att solen vi har idag skulle hjälpa människan på gott humör men tydligen inte. Fredag idag mmm vad ska man hitta på idag? Längtar till imorgon ska till min storebror i Malmö, träffa min söta Savannah som jag har saknat så.

Av min pappa fick jag pengar till födelsedag och igår var jag i stan och köpte saker för de pengar ;).

>Allt detta fick jag från pappa

Testade denna topplack från Depend igår shit vilken fin shine man fick,
nöjd än så länge hehe. Något jag tyckte oxå om att naglarna inte blev "lila" så som det kan bli av andra topcoat. Gick på 130 kr inne på kick

Mer smycke

Tack Pappa :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0