2 nya färger testade

Hej sötizar! Bloggpaus i 2 dag haha :P. Var lite upptagen i tisdags och igår orkade jag inte blogga haha. Fy fan vilken storm det är i Landskrona, man är verkligen trött på detta vädret :/. Snart blir det mat gott är riktigt hungrig. Hörs lite senare puss och kram

Naglar jag byggde i tisdags

Snyggt med guld :)



Blev inte så nöjd med dessa naglar :(.
Jag blir väldigt sur när resultatet inte blir så som jag vill ha det. Tjejen hade lite brottom så jag var tvungen att stressa så det är därför det inte blev så som jag ville ha det.
Men hon tyckte om det så det är väl det viktigaste :P.

Kommentarer
Postat av: Julia Hansson

åh va snygga naglar !!

2012-01-17 @ 16:53:43
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0