Bilder från Malmö

Hej folket :). Gick upp kl halv 10 idag kunde inte somna om :P men jag stannade kvar i sängen ett tag och spelade lite spel på min iphone hehe det var ju så skönt under täcket :). Nu sitter jag i vardagsrummet, äter frukost och tittar på tv. Ska hoppa in i duschen snart och sen blir det in till stan. imorgon är det ju Alla hjärtans dag måste ju köpa något till min älskling <3.

I lördags
var jag i Malmö och besökte min storebror, Miresa och Lilla Savannah. Min pappa, lillebror, farbror och hans fru var där oxå.

Fasters sötnos

Min lillebror och Savannah
Denna bilden blev så söt på dem två <3

Sötizen sitter hos sin pappa :)

Farfar och Savannah

Pappa, Farbror och min bror

Min farbrors fru och Savannah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0