Bilder från igår och en arg Medina

Hejsan folket! Gick upp halv 10 idag och utan att ha öppnat ögonen ringde jag till medicinska mottagningen. Blev väldigt förbannad på dem igår när jag gick förbi apoteket och Dr har fortfarande inte skrivit ut mina tabletter mot epilepsi :@, jag ringde i torsdags förra veckan. Hallå är dem dumma eller vad detta är inte en fråga om panodil utan tabletter mot epilepsi, utan dem kan jag få anfall. Jag sa i luren att jag har bara en karta kvar, vilket betyder att på söndag är de helt slut.

Och nu till något helt annat haha :P igår var det Alla hjärtans dag och jag hade en lugn och mysig kväll med min älskling. Här kommer lite bilder

Me

Blev Thai mat gott gott

Och jag var bara tvungen att ta friterad banan :)

Min Baby

Vi två <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

summer-in-croatia.com

2012-02-15 @ 13:39:30
Postat av: sara

ditt hår är otroligt fint, hur har du lockat det? :)

2012-02-15 @ 19:23:49
Postat av: medina

Sara: Jag använde mig av denna :)

http://www.elgiganten.se/product/hem-hushall/harvard/ST70E/babyliss-locktang-ipro-230-icurl

2012-02-17 @ 12:36:31
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: sara

tack :)))

2012-02-17 @ 22:03:33

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0