Stress stress

Hej på er! Halv fint väder idag fast solen börjar gömma sig :/. Har byggt naglar till en tjej och snart blir det morotskaka. Glömde helt bort att äta när jag gick upp så sitter och äter nu sen "frukost". Farligt med stress man glömmer helt bort sig själv. Sen blir det klippa Ivans hår och det sista idag handla snacks inför måndag och imorgon väntar en till dag med stress :P. Nu vill jag tillbaka till maten så att jag kan börja baka morotskaka :). Hörs lite senare ifall jag inte ligger död i sängen :P.

Min söndag


Och detta är vad jag ska göra imorgon.


Egentligen tänkte jag laga mat oxå men Ivans mamma ska göra en massa så det känns onödigt att laga annat så istället ska jag hjälpa henne imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh så gott med morotskaka, det är rätt kul att baka, fast jobbigt att ha mycket att göra, men med bra planering funkar det :)

2012-12-30 @ 15:09:16
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0