Pitch perfect

Hejsan! Sitter och spelar bubble safari :P små irriterad varje gång jag spelar. Idag så ska jag bygga naglar till Senija :), den jäveln ska åka på semester haha vill oxå komma iväg någonstans. Förutom naglar så måste jag förbi Apoteket och hämta ut mina tabletter :/. Två gånger till så får jag nog frikort, betalade sist bara 15 kr för mina epilepsitabletter. Tycker det är jätte bra system att det blir billigare varje gång du hämtar ut eftersom det är riktigt dyrt med tabletter. Första uttaget efter frikort får jag betala 1127 kr för mina tabletter och sen går det saktaa neråt men tänk om man hade varit tvungen att betala den summan varje gånge vilket betyder 1 gång i månaden för mig :/. Tänkte hoppa in i duschen nu och sen blir det mat :D. Puss hörs sen

Igår åt vi thaimat

 

Filmen vi tittade på igår var riktigt bra och rolig tipar till er :)

 

Som tur idag kommer jag nog bara betala 15 kr istället för 1127 kr haha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0