Ny tröja

Hejsan! Kommit precis hem från stan och dricker just nu kaffe med pappa. Fick med mig en tröja från Gina som jag såg när jag var i stan med Senija i måndags :). Hämtade mina tabletter och tanken var även att sätta i pengar men insättningsautomaten i Swedbank fungerar fan aldrig, fixa problemet eller skaffa en till. Man bor ju i Landskrona här blir fan folk rånade mitt under ljusa dagen så att gå fram och tillbaka med några 1000 lappar i fickan känns inte alls tryggt :/. Swedbank tar inte längre emot pengar pågrund av all rån som har hänt men därför är det viktigt att såna saker fungerar alltid så slipper folk bli arga och det behöver inte komma upp i Metro :/. Så nu tillbaka till kaffe hihi :) hörs lite senare tror jag

Min nya mysiga tröja


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0