My new love

Hejsan! Sitter med min lillebror och tittar på tecknadfilmer :P. Vi skulle egentligen till Malmö idag men läste igår på Aftonbladet att ett snöovädet rörde sig in mot Skåne och att det skulle bli som värst under eftermiddag och kväll. Tydligen ska det bli upp till 10-15 cm snö men än så länge är det bara vind :/. Ni som åker tåg ofta vet vad detta hade inneburit, tåget hade antingen blivit sen eller inställd. Vill inte riskera något när min lillebror är med så därför ska vi till Malmö på tisdag istället.

Igår var jag med Ivans syster på Väla och OMG vad mycket folk, blev helt yr i huvudet hehe. Vi hann inte gå in i så många butiker eftersom vi åkte vid 4 tiden vilket egentligen är allt för sent.

Fick en till tidig julklapp av min älskling. Visst är dem SNYGGA :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt fina skor!

2012-12-23 @ 17:58:17
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0