Min söndag i bild

Hejsan! Hoppas allt är bra med er och att ni håller er varma i denna kylan. Igår var igen tråkig söndag för mig, hände lite av allt möjligt och istället för en långt text så kommer bilder från min söndag från punkt 1 till punkt 11 ;)
 
Jag och min lillebror hade snöbollskrig, han började haha :P
 
Vid 3 tiden så gick jag hem till Senija där vi först
drack kaffe och åt kakor :) och sen började vi med vår pita :)
 
Här har ni resultatet, blev gott :)
 
Kl 18:00 gick vi en runda till stan, julskyltning. Så mysigt det är med JUL och all belysning
 
När alla affärer hade stängt vilket vara kl 19:00 så fikade vi inne på Maddes
 
Fin utsikt
 
Efter fikat promenerade vi till Citygross där jag handlade lite nya
köksredskap och saker till mina cupcakes som jag planerar att baka snart
 
Det var längesen man köpte stössel och hushållsfärg..4 olika strösselmix
 
Öppnade andra luckan av min julkalender ;)
 
På kvällen blev det MovieTime med min älskling. The bourne identity 
med Matt Damon är mycket bättre. I denna filmen var det mer springande än slagsmål :/.
 
När Ivo körde mig hem så visade det -9 grader i hans bil brrr kallt var det oxå

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0