Lussekatter

Hej på er! Har bakat lussekatter idag :). Julafton snart vilket kändes som en perfekt dag att baka idag men vet i fan om det kommer finnas några kvar till måndag hehe får baka igen helt enkelt. Imorgon blir det kärleksmums :). Börjar känna mig väldigt väldigt trött mmm kanske ta och sova en stund :/. På söndag ska jag äntligen träffa min söta lilla Savannah <3. Har saknat henne så otroligt mycket :(. Denna gången följer min lillebror med oxå. Han tycker det är roligare att åka tåg till Malmö än ta bilen hehe. Om det inte blir sömn för mig så blir det ut och ta en runda med bilen. Ivo börjar sakta bli bättre i knät, det är inte helt bra än men med träning så

blir det bättre och bättre :). Hörs lite senare puss


Lussekatter blev det idag

 

La i Kesella 

 

För 2 veckor sen bakade jag lussekatter oxå, blev 34 st men försvann på 2 dagar haha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0