Jul i vårt hus

Hej på er! Jag och Ivo tittar på tv men planerar att ta en promenad snart, aldrig fel med frisk luft :) plus måste handla lite saker till lussekatter som jag ska baka imorgon igen :). Efter promenaden blir det Vampire diaries :D längtar längtar. Det finns inget som heter för mycket VD för mig hehe. Mmm vad fan ska man äta till kvällsmat? Hatar när vi inte planerar tidigare under dagen eftersom det blir sista minuten vilket innebär onyttig mat :/ fy på oss. Bäst att skriva upp en lista och ha hela veckan planerad vad man ska äta varje dag :) låter inte det som en bra idé?

Kom precis på att jag fortfarande inte har visat min julkalender och vår julbelysning här hemma :) så här kommer dem

 

Så mysigt med jul och all belysning :)

 

Så skoj julkalender det blev detta året ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0