Hej då 6 cm

Jag orkade inte länge så därför tog jag en sax och klippt bort ca 6 cm av mitt hår, I 2 månader har jag tappat skrämmande mycket hår vilket började gå mig på nerverna speciellt då jag inte visste/vet ens varför, måste vara inifrån. Jag använde tabletter för håravfall men det kändes som jag fick mer hår på andra dela av kroppen än på "huvudet" plus jag tappade fortfarande lika mycket, så slutade ta dem. Att se hårstrå över allt gjorde mig tillsist galen och resultatet blev att jag klippte mitt hår :P, tålamord försvann att jag inte ens orkade vänta på frissan. Hade hårstrå på kläderna, golvet, kroppen, på min pojkvän, föremål jag höll i m.mEftersom mitt hår var väldigt långt vilket gjorde att man såg det lättare som tex på golvet. 
 
Nu känns mitt hår tjockare och det ser tjockare ut oxå (man kan till och med se det på bilden) plus jag har fått mer volym eftersom håret tyngs inte ner längre.
 
Så här mycket av mitt hår klippte jag av, ca 6 cm 
 
Först klippte jag håret rakt av och då blev det 5 cm och sen
klippte jag uppifrån för att inte få håret att se så klippt ut, där blev det nog 1 extra cm
 
Som sag jag tappade väldigt mycket hår innan, hoppas det blir lite bättre nu.
Så här mycket hår försvann efter jag hade kammat håret.
 
Och så här mycket hår tapade jag under dagen
 
Undrar om Ivan kommer märka något haha :P killar kan vara dåliga på sånt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0