Halo 4 eller Black ops 2?

Hejsan! Ja min förkylning börjar smyga sig fram mer och mer :(. Alla i familjen är sjuka, den ena smittar den andra haha. Vi skulle dra till siba och media markt idag men alla känner sig dåliga och ingen orkar köra, blir nog imorgon istället. Jag och Ivo ska ut snart en stund sen blir det hem och laga citron kycklinggryta som är tydligen Ivans favorit nu hehe. Efter maten blir det spelande med vår nya xbox :) antingen Halo 4 eller Black ops 2. Lite tråkigt att man inte kan vara 2 i Black ops bara i zombi delen. Ivo köpte även 13 månaders xbox live idag :) nu kan man spela mot andra. Ja ska snart ta på oss ytterkläderna hör lite senare eller imorgon.

Vilken ska vi ta? :)


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html

2012-12-28 @ 23:31:13
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0