Fasters ögonsten

Hej på er! Jag och min lillebror kom fram lite efter halv 8 från Malmö. Denna gången promenerade vi hem eftersom det skulle ta en halv timme till nästa buss. Det är typ 25 min från stationen hem, lika bra att gå :). Jag hade det jätte skoj i Malmö idag. Lekte med Savannah hela tiden inte ens 5 minuters vilande haha. Vi dansade, slängde boll till varandra, tittade i böcker, lekte med leksaker, blev en hel del kurragömma och jagade varandra <3. Hon kom och kramade och pussade mig många gånger. När jag skulle gå så ville hon pussa mig flera gånger. Det var jätte tråkig och jobbigt att gå ifrån :( ville stanna och leka med henne mer, fan att dem inte bo här i Landskrona ;(.
 
Jag och min lillebror tog en liten fika medan vi väntade på tåget
 
Naww vill äta upp henn så sötttttt

Kurragömma blev det en massa av

 
Fick en telefon av farfar i julklapp :)
 
Hon var verkligen lekfull från att vi kom vid 2 till halv 7 när vi skulle gå
 
Ja 5 minuters paus blev det haha
 
Köpte lite gott till mig och Almir tågresan hem :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0