Allt du behöver är facebook för att veta vädret

Kom och tänka på en sak, innan facebook blev populär eller allmänt fanns så var man tvungen att resa sig upp från sängen, gå fram till fönstret och dra upp persiennerna för att veta vädret. Idag behöver du inte ens resa dig upp för sängen för att veta vad som händer där utanför, ta fram mobilen gå in på Facebook och där kommer man se en massa bilder på snö och status där det står "det snöar" "så mycket snö" hahah. Som våra liv har förändrats sen 2004/2005
 
 
Min lillebror var uppe redan halv 9 på morgonen och lekte ute på bakgården. Jag hörde honom skrika av lycka så jag kunde tänka mig att det hade något med snö att göra hehe :P. Saknar den tiden när man själv vara barn, man hoppade av lycka när man såg snön och bara längtade att gå ut
 
Jag älskar snö :)

Det snöade mer än vad jag trodde det
skulle göra, tråkigt för dem som måste iväg med bilden idag hehe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0