Bubble safari app

Hej bubble safari folket :) har goda nyheter till er, nu kan ni ladda ner bubble safari app:en. Det var 3 veckor sen jag upptäckt att zynga hade utvecklat bubble safari appen. Om jag inte har helt fel så var det 8 november den kom ut. Endast folk som har iPhone 3GS, 4, 4S och 5 kan ladda ner bubble safari. Man måste även ha iOS 5.1 eller senaste uppdatering.

Om du har iPod 4 eller iPad så går det bra oxå.

Allt är nästan som via Facebook förutom att "snurra" knappen längst ner till höger finns inte. Vet inte om detta är något som kommer komma lite längre fram eller inte alls. Hade varit dumt att inte ta med eftersom den hjälper ofta. Precis som på Facebook så kan man inte spela hur länge som helst, energin tar slut men fylls snabbare på. Upplägget på banorna är

annorlunda och inte lika många i det olika nivå.

Jag spelar inte mycket bubble safari på appen utan håller mig fortfarande via facebook och anledningen är att man börjar ju om från början via appen

Bubble safari appen är här

 
Så här ser spelet ut vi app:en
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0