Avokado, FaceTime och Resident evil 5

Hej på er! Tänkte ta en promenix till kvantum snart och handla lite saker som jag behöver till djungelgryta och dragongryta, handla in allt jag behöver till båda så har jag det gjort. Fan har letat som en idiot efter rosmarin krydda men hittar ingenstans :/ någon av er som vet vart jag kan köpa? Ska söka extra noga nu bland alla kryddor så får vi hoppas att jag hittar.

Igår testade jag och Ivan FaceTime medan jag var ute och gick en sväng. Rätt så roligt att ha videosamtal samtidigt som man är ute och promenera fast det såg nog dumt ut för folk som körde förbi, höll mobilen långt ifrån och pratade med mig själv haha. Vad vet dem jag kanske är en vlogger hehe :P. Ska ta på mig ytterkläder och röra mig till kvantum nu,

blir FaceTime för mig och Ivo igen hehe :)

Till snacks ikväll blir det avokado för mig vilket är riktigt gott och nyttigt.

 

Salt och avokado himmelskt :) 

 

Ikväll blir det Resident evil 5

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0