Alla mina drömmar under natten

Hej på er! Har alla sovit gott? Ja själv nej :(. Alla mina sjuka och djupa drömmar varje natt förstör god sömn för mig. Dem är ofta hemska eller sårande vilket hjälper inte alls :/. Inatt drömde jag först om zombis som ville äta upp alla, nästa dröm var rena Indiana Jones äventyr och sista drömmen var rea på Väla och folk slogs över ett plagg haha. Efter alla dessa drömmar

vaknade jag och tänkte för mig What the fuck :/

Ja det var en kort historia om mina drömmar haha nu blir det fixa till sig eftersom Ivans syster ska komma och hämta mig snart, Siba och Media markt blir äntligen av :P

All mina sjuka och djupa drömmar under natten igår


Kommentarer
Postat av: Cajsa

helt ok med mig...hade en jobbig natt men nu är det en ny dag.

2012-12-29 @ 12:53:07
URL: http://cjssong.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0