9 underbara år tillsammans

Hej på er! Igår firade jag och min älskling 9 underbara år tillsammans, älskar dig så otroligt mycket mitt allt vet inte vad jag hade gjort utan dig, du är min andra halva. Många har frågat oss "har ni inte tröttnat på varandra ni är ju varje dag" och svaret är nej, vi trivs så bra ihop och kan fortfarande skratta åt löjliga saker :). Du lyssnar alltid på mig även när jag pratar om tjejsaker som sminka naglar och produkter hehe :). När jag mår dåligt så är du alltid där för mig precis som jag är där för dig. Jag älskar dig jätte mycket och längtar till vi gifter oss och bildar en familj.
 
Min andra halva

Eftersom Ivo har fortfarande ont i knät och
kan inte köra bil så gjorde jag en mysig middag hemma istället. En dag som denna handlar inte om att man måste gå ut för att fira utan det viktigaste är att man är med varandra och har varandra plus det var rätt så skönt att slippa främmande folk omkring oss :P
 
Jag gjorde ris, en god sallad och citronkycklinggryta :) mums allt blev så gott
 
Första gången jag bakar kärleksmums. Tyckte det passade perfekt till vår dag ;)
 
Blev väldigt god, vi båda åt 2 st :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! :D allt bra med dig idag?

2012-12-15 @ 19:13:08
URL: http://cjssong.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0