Please turn off

Hejsan! Känner mig inte på gott humör idag av någon anledning. Känner mig bara trött på att min hjärna inte kan stänga av sig ibland :/. Hela jag känner mig stressad eftersom mina tankar går från A till Ö på 5 sek om allt. Ja okej orkar inte vara negativ här på bloggen men ibland kan det bara vara skönt att skriva av sig lite så att folk vet hur det ligger till och bara låter mig vara just nu. Punkt där!
 
Idag vara jag iallafall i stan, köpte ny natt kräm och hur det kommer sig kan jag ta upp senare om jag hinner och orkar. Förutom natt kräm så fick jag med mig även lite smycke ;)
 
Dessa köpte jag i onsdags när vi var i Linköping

Kommentarer
Postat av: M

Var du i Linköping eller lindköping? :)

Svar: Linköping :)..Konstigt att min ändring inte sparades :/
meedo.blogg.se

2012-08-04 @ 00:28:08

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0