Mobilbloggar: farligt

Omg jag är fortfarande uppe :O. Det är farligt att titta bland olika app's och ladda ner nya för att testa så här på natten, lätt att man fastnar haha. Laddade ner typ 6 st nya appar men det slutade med att jag endast behöll 1. Förutom att jag tittade runt efter nya så började jag oxå rensa lite bland dem jag redan hade. Gick fram och tillbaka om jag skulle ta bort vissa eller inte :/. Jag har appar som jag aldrig använder men när det väl kommer till att ta bort så går det bara inte haha :P beslutsångest kommer igång :S frågor som "tänk om" smyger sig fram.

Nä nu måste jag fan med lägga undan mobilen och sova haha. Sov sött så hörs vi om några timmar :).


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0