Mobilbloggar: Dallas

Hello! Ivan, hans syster och Filip tittar på nya Dallas :). Första timmen satt jag i vardagsrummet och läste medan dem tittade, men nu sitter jag och "tittar" oxå. Vet inte varför men jag känner inte för att följa eller titta på Dallas hehe. Omg Ivan måste sjunga med intro varje gång hahe. Ivan och hans syster tittade på Dallas när dem var barn/unga så därför ville dem titta på dessa ny :P. För två veckor sen när vi såg första avsnittet så kom detta upp.

I: Ooo det är Bobby
M: vem fan är Bobby
I: hur kan du inte veta vem Bobby är, halva jordens befolkning vet
M: ja tydligen är inte jag en av dem
F: jag vet inte heller vem han är
M: Filip vet du varför vi inte vet?
F: nej
M: vi är inga gamlingar som dem haha


Någon annan som tittar på nya Dallas?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0