Lite av min fredag

Hejsan! Gick fan med upp sent idag, 12 :/ ja så är det när man är dum och somnar 4 på natten/morgonen. Idag blir det Hbg med min älskling, Vallåkra :).
Kommer vara mycket folk och bilar idag.
 
Igår var jag och Ivan i Hbg där vi träffade Dennis och Tijana :). Det är första gången vi träffar henne, jätte trevlig tjej. Det kändes som vi 4 har varit innan med varandra eftersom de var så avslappnat och vi hade samma humor, det blev mycket skratt och skämt. jag och Tijana mot Dennis hehe, Ivan vågade inte skydda honom eftersom det hade inte slutat bra för honom då hahaha.
 
Igår byggde jag även Fridas naglar och här har ni dem
 
Det var verkligen omöjligt att få den rätta färgen på bild och när jag använde blixt så blev det mörk lila. Men detta är färgen hon valde och som det blev i verkligheten oxå :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0