Ban, Avo och Hal

Hejsan! Fy känner mig så seg och trött nu efter träningen, vill lägga mig och sova en stund men det går inte eftersom saker måste göras :/. Kommer nog behöva ta ipren snart, känner huvudvärk är på gång :(. Fint väder vi har idag, stor skillnad från igår iallafall fast detta
vädret håller nog i sig bara idag :/. 
 
Igår var det en liten blandning av nyttig och onyttig kvällssnacks hehe
 
Först blev det banana split hemma hos Ivans syster :)
 
Och till film så hade jag avokado och hallon :P
 
Vilken perfekt blandning hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

oh, så gott med banana split!!

Nja, jag tycker detaljer skiljer sig mycket mellan serie och böcker, men själva grundidén känns ändå som att serien har med

2012-08-28 @ 19:50:37
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0