Frame Your Life app

Min favorit app just nu är frame your life och som jag använder nästan varje dag.

 

Huvudfunktioner
Lägg till tex och ändra färg, storlek, teckensnitt, rotera och flytta texten. Det finns över 100 teckensnitt, 52 bildrutor och 62 ramar. Varje bildruta går att ändra storlek på och får oändliga anpassning. Du kan runda, ändra bredd, lägga till skugga på dina bilder och bestämma själv avstånd från bild till bild. Applicera effekter på enskilda foton m.m.

 

 

Detta kan du göra med frame your life 

 

(skrev fel: 62 ramar och inte 110)

 

Och lite annat man kan göra

 

Lite bilder där jag har använt frame your life app

 

Med text

 

För att få två bilder bredvid varandra med runda hörnor innan så var jag tvungen att använda photoshop men nu kan jag enkelt och snabbt göra via mobilen


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0