Använde lite av vår fantasi

Hello! Har storstädat här hemma helt slut. Hoppade direkt in i dusche, man blir så äckligt svettig efter att man har städat. Ska snart till min kusin :) har inte varit hemma hos henne på väldigt länge nu. Inatt sov jag som en bebis vilket var längesen. Jag hade en väldigt fin dröm, drömde om sockervadd och karnevalen hahaha :P.
 
Igår var jag och tjejerna hemma hos Salam och vår vän Selime från Ljungby var oxå där :).
Det är inte ofta vi alla samlade
 
Detta köpte vi till Salam
Alla sakerna separat och använde lite av vår fantasi och så här blev resultatet :)
 
Att lyssna på musik göra städningen lättare, "roligare" och det går snabbare.
Låten jag lyssnade om och om på
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0