Min måndag och tisdag

Hej på er! Igår och idag har varit 2 mysiga och roliga dagar. I måndags så var jag och mina tjejkompisar hemma hos Fatma. Hon och hennes man hade bakat en massa gott till oss :). Fy fan vad vi skrattade igår hahahha hamnade i många roliga diskussioner ;).

Jag är så glad att jag har dem vid min sida <3. Jag berättade en sak för dem som hade hänt och dem tyckte det var väldigt äckligt beteende av den personen och dem fattar inte att någon kan skriva så.

Tårtan som Fatmas man gjorde till oss hehe den var riktigt gott vill ha mer mer idag

Vattenpipa :)



Idag så var jag i stan med min pojkväns syster från USA :). Vi shoppade, åt Kina Buffe och fikade inne på espresso house :). Hon är jätte snäll och jag kan verkligen prata med henne om allt. Hon ser mig verkligen som en i familjen. Jag tycker det är viktigt att man har bra och nära kontakt med ens flickvänns/pojkvänns familj :).

Basilika Buffe

Fika :)

Och denna söta blusen köpte jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du kan berätta för dina vänner när du mår dåligt och att de verkligen ställer upp för dig, sånna vänner behöver alla i sitt liv.



Tårtan såg fantastiskt god ut!

2012-04-10 @ 19:08:43
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Farah

Ohhh, tårtan ser så god ut! Vad var det för tårta?

2012-04-13 @ 11:45:17
URL: http://www.faruschkatycker.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0