Bilder från Malmö

Hej på er! Är hemma hos Ivo Pivo just nu. Igår hade jag en skoj dag i Malmö och denna gången åkte jag inte tåg själv utan min lillebror gjorde mig sällskap :). Han är rolig att ha med fast han tyckte det vara roligare att spela alla spel på min iPhone istället :P. Min älskling hämtade upp oss på stationen där vid 8 tiden. Alltid när jag besöker min storebror, Miresa och lilla Savannah så går tiden allt för snabbt :( jag får väl dra snart igen :D. 

Här kommer bilder från igår

På tåget :)

Puss Puss

Me

Mmmm dem bjuder alltid på god mat:)

Lilla Savannah åt sin mat <3

Det blev nyttig snacks denna gången hehe

Första gången hon äter jordgubbar och hon älskade det

Inte långt kvar till hon börjar gå snart hihi :)

Jag och Savannah

Min storebror och Savannah :) så gullig denna bilden blev

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0