Nail decorations

Igår så köpte jag lite nagel decoration. Eftersom jag nu ska bygga naglar till personer som inte är endast min vänner så vill jag ha flera saker att erbjuda för att deras naglar ska bli riktigt snygga och dem ska bli nöjda. Imorgon(onsdag) så ska jag till Hbg och handla flera saker till naglar.

När jag gjorde Aminas naglar för en vecka sen så har fler av hennes vänner blivit intresserade och ville att jag ska fixa deras oxå när dem såg hennes. Så hon har gjort lite reklam åt mig och berättat lite om mitt jobb, att jag gör ett bra jobb är noga och gör det för ett väldigt billigt pris.

Här är det olika nagel decoration som jag köpte igår...har flera sen innan oxå.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0