Dag/kväll/natt

Hej på er! Så himla trött jag är och känner mig :/. Igår så hade jag en rolig dag/kväll/natt med Amina hihi. Vi träffades 12:30 och skildes åt 01:00 haha :P. Först blev det en shoppingrunda i väla centrum, jag hittade en fin klänning och en snygg kavaj ;). Efter att vi hade shoppat ett tag så blev det mat på Mc, egentligen tänkte vi äta bakat potatis på Graffiti men deras potatis var slut ;(.

När vi kom in till Landskrona så hämtade min pojkvän upp oss. Tack för att du ställde upp så mycket igår gubben :). Igår så satt Amina även hundvakt, så det blev en kvällspromenad till Mc för oss oxå haha. Där träffade vi min pojkvän och hans kompis. Vi åkte bil tillbaka till centrum, hunden såg verkligen stor ut i Ivans bil hahaha.  

Efter promenaden så gick vi förbi hemmakväll för att handla smått och gott. Vi var hemma hos mig där vid halv 10 tiden på kvällen. Filmen vi tittade på var Back-up plan och medan vi tittade på filmen så byggde jag hennes naglar hahaha 10 på kvällen :P...Det var verkligen en skoj dag/kväll/natt där man gjorde både det ena och andra :)

Detta köpte jag igår



Kunde inte få en bra bild på kavajen med min kamera så det fick bli en bild från h&m's hemsida

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0